nuffnang

heartbeat.my

Tuesday, May 4, 2010

Tahniah dan Semoga Berjaya

Tahniah kak yus sebab akhirnya dapat berpindah ke melaka selepas 2 tahun tinggal berjauhan dari husband (en Ramadhan). Ala, pasni susah dah la nak tgk batrisya ..aqif dah susah la nak bermain dgn kakak batrisya.
kak yus dah tinggal kat jengka ni lebih 8 tahun dah..mesti banyak dah kenangan pahit manis di bumi jengka ini..ala sedihnya kak yus nak pindah dah :(( pasni sape nak makan ngan mama aqif, sape la nak teman g jalan2 huhuhuhu...

ingat lagi kak yus kawin seminggu sebelum mama aqif kawin..majlisnya di terengganu dan en hubby nya pun org terengganu..ikutkan org tua2 sebulan sebelum kawin takleh kuar umah tp dapat kat mama aqif, pergi je kenduri kat umah kak yus tu wpun kt terengganu..habis je menjelajah terengganu mama aqif pergi umah aunty ah plak tgk dia kawin kt kelantan..tahun 2008 adalah tahun yg paling ramai kawan dikalangan kawan2 di jengka ni sampaikan tak tahu mana yg nak pegi sbb semua jauh2 belaka..

apapun, mama aqif doakan selamat maju jaya di tempat baru..sedihnya sob sob sob :( jgn lupakan kami disini..rajin2 la contact kami..

2 comments:

  1. lama tak jumpa ngan kak yus, tup² dgr citer dia dapat transfer ke melaka yer... anaknya pun dah besar, cepatnya masa berlalu...
    send my regard yer... :-)
    insyaAllah dia masih ingat kat budak comot nih.. hehehe...

    ReplyDelete
  2. tu ar, sedih jer kak yus pindah :(

    ReplyDelete

nuffnang