nuffnang

heartbeat.my

Monday, May 3, 2010

Contest?!

Sekarang dah bulan mei..ada apa dalam bulan mei ni?hehehe..my 2nd anniversary!! yeay....tak lupa juga kawan2 baik mama aqif pun menyambut diorg nyer anniversary bulan mei jugak..ada lagi, birthday eriem pun bulan mei..wah banyak celebration tu :)

so mama aqif bercadang nak buat contest or giveaway tp masih dok berfikir2 nak buat macamana..mama bercadang nak minta sponsor dari ibueriem yg dok kat nottingham, uk , aunty sherry yg kat perth australia dan juga aunty keen kat sydney australia :p sebab ye ar diorg pun sambut bulan mei dengan penuh 'bergaya' jugak ..hak3..leh tak ibueriem? mama aqiel n atieq? mama hidayah? :p

doakan mama aqif dapat memujuk kawan2 mama ni buat contest :p

tp takpe, cuti sekolah ni mama aqif akan bercuti ke sarawak..so leh ar buat giveaway tak pun hadiahnya datang dari sarawak :D leh tak mr hubby?

ok nntkan entry ttg contest ni ye :)

4 comments:

  1. klu mama aqif buat contest mesti zai join...

    ReplyDelete
  2. ok, nnt mama aqif buatkan contest yer ...

    ReplyDelete
  3. heheh..nak sponsor ye..emm..no problem marina..awak nak adiah apa? hehe

    ReplyDelete

nuffnang