nuffnang

heartbeat.my

Wednesday, April 21, 2010

Thaqif dan Batrisya

Awal bulan 4 lepas 3 april 2010, aqif n batrisya amik gambar di dalam kawasan uitm je..sesaje nak amik gmbr sempena aqif dah 6 bulan dan batrisya umur setahun..thanx uncle syed hisham yg tolong amik gmbr ni juga thanx a lot buat auntie siti rosiah ..tak lupa tuk mama ilah (jgn risau, mama ilah tetap dihati aqif hak3 :D )

tgk jela gmbr2 diorg ni :)


kat tmn permainan dpn umah batrisya :) seronoknya batrisya ..


batrisya sgt suka dgn papan gelongsor ni..comeynya dia..sebelum ni sgt susah nak tgk batrisya senyum..dia taknak dengan org..dah lama sikit baru la ok..

ada gaya pemimpin tak? :p
aqif yg manja..hak3!!! :D
pas penat bergambar, aqif sempat tido..bgn tido smbg bergambar balik..ni pinjamb buai batrisya hehehehe..lena je tido
aqif bersama mama dan papanya..mama tak nak amik gmbr sebenarnya sbb pakai baju serabai jer :p

aqif dan papa ..ensemnya dia


aqif yg sangat buas dan nakal..penat sgt melayan kerenah dia..
ps : ada byk lagi gmbr2 mereka berdua..nnt2 la plak upload :D

No comments:

Post a Comment

nuffnang