nuffnang

heartbeat.my

Posted by Picasa

Thursday, June 10, 2010

hhhmmm...

dah lama mama aqif tak berkesempatan nak update blog ni..sangat la busy (kononnya la) di samping keadaan badan yg tidak mengizinkan..

hari ni genapla 5 bulan pemergian arwah tok ayah aqif, dan hari ni jugak mama aqif dikejutkan dengan kedatangan sms yg mendukacitakan di pagi hari yang mana ayahanda kepada kwn baik mama aqif iaitu auntie herniza telah kembali ke Rahmatullah kerana kanser paru-paru.

kali terakhir mama aqif berjumpa dengan uncle tahir ni sewaktu majlis pertunangan adik auntie herniza di jengka 8 (adik auntie herniza bertunang dgn kawan sekolah mama aqif ) pada bulan 3 tak silap..uncle di sahkan kanser pada bulan mei yg lepas ketika itu mama aqif dok sibuk2 siapkan report master..

untuk auntie herniza dan keluarga, mama aqif dan keluarga ucapkan salam takziah..dan kami doakan semoga arwah ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman..amin..

sedihnya, mama aqif tak dapat nak melawat dlm keadaan skrg nie :(

gambar2 dibawah adalah gambar2 arwah ketika di majlis perkahwinan auntie herniza tahun 2008..gmbr2 baru yg ada pada mama aqif tak nmpk muka ..



gambar mama aqif amik dari adhadi.fotopages

2 comments:

  1. takziah drpd mama utk keluarga uncle tahir,semoga rohnya dcucuri rahmat & dtempatkan dikalangan orang2 yg beriman,aminnn..

    ReplyDelete
  2. alfatihah...semoga rohnyer dicucuri rahmat...

    ReplyDelete

nuffnang