nuffnang

heartbeat.my

Tuesday, June 1, 2010

Cicak kena tahan 'wad'

papa aqif masih bercuti hari ni nak settlekan hal cicak mama tu..huhuhuhu cicak mama kena masuk workshop tak tahu la berapa lama..papa tinggalkan cicak di KB sian cicak..harap2 cicak tak kena tahan lama2 tp semuanya bergantung kepada insurans la..kitorg claim insurans..moga2 cepatla siap ..tp biasa la kalau claim insurans ni makan masa sikit..org insurans tu bagi masa katanya minimum 2 minggu, ada jugak dia cakap sebulan tp nenek aqif penah claim insurans tuk vios nenek 8bulan baru settle!! mak ai, lama bebenor..gana mama nak g kerja?? huhuhuu..nak g kerja naik bas mana ada bas, nak g naik teksi gilos babas mahal, g kerja dalam rm20 balik pun rm20 kalau seminggu dah berapa..kalau sebulan maunya cecah rm800..baikla mama amik kete lain ;p nk guna kete papa, habis tu papa nak guna kete apa g kerja? papa pun memerlukan kereta jugak..ni la masalah kalau tak tinggal sekali..tp nak buat mcmana dah rezeki kami..terima jer la :) takde ke sape2 nak kasi mama pinjam kete tuk sebulan dua? :D hehehehe...ke mama nak kena tmbh kereta? ingt bnyk duit ker??oh tidak.....

No comments:

Post a Comment

nuffnang