nuffnang

heartbeat.my

Tuesday, March 23, 2010

Salam perkenalan


Salam, hai, nama sy Mohamad Thaqif Amsyar, panggil jer Aqif..umur Aqif baru je nak masuk 6bulan..ni gmbr Aqif waktu umur 7hari..papa yg ambik gmbr nie, ensem tak?Skrg Aqif sgt suka isap jari tak kira la jari apa termasuk la jari kaki n jari org lain..suka geleng2 kepala, dan sgt hyperactive! Berat Aqif dah hmpr 8kg, mama dah tak larat nak dukung Aqif..tok mek pun sama sbb tu mama belikan Aqif walker baru..kaler kuning lagi..Aunty Kayda kata kt mama buatla blog tuk Aqif supaya senang nk upload gmbr bercerita tu yg wujudnya blog nie..mama nak try buat blog plak..apala mama ni, dah takde keje agaknye :p so salam perkenalan la ye dari Aqif dan mama Aqif :)

3 comments:

  1. hai aqif@mama aqif yg tlebih rajin.. cik dd tumpang lalu jer ni.. ltak la gmbr byk2 yek..

    ReplyDelete
  2. Rajin2 la cik dd singgah ye jenguk Aqif :D

    ReplyDelete
  3. waaaahhhhh!!!
    well done mama aqif...akhir nyer ada catatan utk aqif kenang masa dia besar2 nnt..ehehe...

    welcome to the blogger's world!!!

    ReplyDelete

nuffnang