nuffnang

heartbeat.my

Friday, March 26, 2010

Cicak kesayangan mama



Nak dijadikan cerita, semalam kereta cicak kesayangan mama telah melanggar kereta Aunty Jun. Aqif rasa la kan, kete cicak mama tu perasan dirinya besar dan kuat tu yang sesuka hati je nak langgar kete org..sian Aunty Jun..hari ni mama n tok mek nak balik kelantan terpaksa la menumpang kete Mok Ilah sbb mama tak nak bwk kete jauh2, bukan fobia dan bukan juga trauma tp mengada kot :p hari ni jugak mama tak gi pun shah alam jumpa supervisor, mama bg alasan mama masih terkejut, hampeh tak ? :D tp perlu jugak mama berehat seketika menenangkan hati yg lara mengenangkan cicak kesayangannya (hak3 !!)

papa balik mlm td samada nak tgk mama ok ke tak, tak pun nak tgk cicak sihat ke tak ..papa kata cicak tu sihat lg sekadar luka sikit2 jer :p

Aqif dah kena bersiap ni, nak balik tengok nenek...






3 comments:

  1. hehe mestila papa balik nak tengok mama camane...keta tu tak kisah pun...bukan papa pakai pun :D

    ReplyDelete
  2. hahaha... comei la cicak tu...

    ReplyDelete
  3. sampai hati cik dd gelak ..huhuhuhu sian cicak tau

    ReplyDelete

nuffnang